Gestionarea fără dificultate a proceselor complexe în afacere:

trio-bar-002

NICI UN BĂNUȚ FĂRĂ EVIDENȚĂ!....

AUTOMATIZAREA RESTAURANTULUI

Suspectați că nu toți banii ajung în casierie?

La implementarea programului pentru restaurantele TRIO BAR, experții noștri vă vor prezenta succesiunea acțiunilor pentru a preveni scurgerile de venituri.

Dacă adoptați acum măsurile necesare pentru a vă automatiza contabilitatea, costul software-ului va fi recuperat în primele două luni de operare.  

 

Clienții noștri din sectorul HoReCa:

„Oh, Doamne, inventarierea! „

AUTOMATIZAREA MAGAZINELOR

programul pentru mari și mici

„A, hu… Dețin programul TRIO SHOP… O să fac o inventariere diseară, doar am scanat marfa cu telefonul”.

 

Cum este posibil? Automatizarea magazinelor garantează: integrarea cu 1C, reducerea operațiunilor de rutină pentru personal, controlul strict al soldurilor de produse în timp real, reaprovizionarea sortimentului și analiza eficienței magazinului.

trioshop-001
courier-001

FURNIZAREA „asul” bate restricțiile

Restricțiile privind activitatea restaurantelor au redus vânzările, dar există o modalitate de a remedia această situație – lansarea serviciului de livrare a mâncării pregătite și a semifabricatelor – Trio Delivery.

AUTOMATIZAREA LIVRĂRILOR

  1. Telefonia: la apelul de intrare, programul identifică clientul, istoricul comenzilor sale, % de reducere și alte detalii. Operatorii sunt scutiți de munca inutilă de introducere a datelor, nicio comandă nu va fi întreruptă, iar factorul uman este redus la minimum.
  2. Telegram-botul trimite notificări tuturor participanților la comandă: bucătarului – lista felurilor de mâncare, curierului – informații despre starea de pregătire.
  3. Trio Delivery primește, de asemenea, comenzi de pe site. Operatorul doar verifică confirmarea comenzii printr-un apel efectuat către client.

Care sunt problemele pe care le putem rezolva:

Îmbunătățiri pentru 1C

Adaptarea 1C la cerințele individuale ale afacerii dvs. Adaptări ale configurației standarde și nestandarde. Formarea celor mai simple și mai informative rapoarte. Delimitarea drepturilor utilizatorilor. Conectarea programului dvs. 1C la site, schimb de date între 1C și programul operațional.

Suport IT la distanțа

Rezolvarea rapidă online a problemei, printr-o conexiune de la distanță la computerul dvs. Deplasare la orice obiect din țară. Este posibilă încheierea unui contract de abonament pentru deservire.

Dacă "a dispărut de la sine"

Suport tehnic: restabilirea programului, actualizarea software-ului, configurarea rețelelor locale și a echipamentelor de oficiu. Efectuarea de copii de rezervă și arhivarea zilnică. Protecția împotriva virușilor și a erorilor de rețea. Omul-programator vă vine în ajutor. Este ca Omul-Păianjen, doar că Omul-om.

Configurarea echipamentului

Conectarea caselor de marcat, a cântarelor, a scanerelor de coduri de bare, a cititoarelor de carduri magnetice, a imprimantelor de cecuri și a altor echipamente pentru un magazin sau un supermarket

Instruirea

Instruirea personalului privind introducerea corectă a datelor în program și generarea de rapoarte. Cursuri online.

Aceste echipamente funcționează perfect cu programele noastre

Imprimanta de cecuri TP80LS Imprimanta imprimă rapid cecuri. Cu o lățime a benzii pentru cecuri de 80 mm, logotipul dvs. va fi afișat în întregime. Detaliile facturii și suma totală vor fi clar vizibile și ușor de înțeles chiar și pentru un client nu foarte treaz. Imprimanta poate fi instalată și pentru bucătar, dispozitivul dispune de un port de rețea LAN. Prețul vă va surprinde plăcut.

Unele restaurante încă utilizează unități de sistem voluminoase, monitoare, tastaturi, mouse-uri… Dar cât de convenabil este acest lucru? Cât de repede funcționează acest echipament?

Toată tehnica POS ( puncte de vânzare) este concepută special pentru automatizarea punctelor de vânzare.

Un computer POS compact cu un ecran tactil de 15,6 inch este foarte rapid. Chelnerii nu-și vor mai justifica lentoarea în fața dvs. spunând că „programul a fost lent”.

Apropo, avem și un modul de evidență a timpului de lucru al personalului >>>

Cardurile de loialitate – reprezintă totul pentru noi! Avem diferite modele de cititoare: atât cititoare moderne NFR fără contact, bazate pe principiul PayPass, cât și cititoare cu contact, precum acest model. Cititoarele cu contact sunt încă la mare căutare în Moldova, deoarece cardurile magnetice sunt foarte ieftine. Cardurile cu cip (RFID) sunt de aproximativ 3 ori mai scumpe. Alegerea vă aparține. Aici puteți afla mai multe despre modulul nostru de loialitate >>>

Mini terminalul POS TS89POS

La prima vedere, se poate părea că ecranul de 9 inci este prea mic. Dar este o dimensiune confortabilă pentru a lucra cu el! Este ideal pentru comerțul în buticuri, cafenele, chioșcuri cu programul Trio Shop. Iar de câțiva ani, într-unul dintre restaurantele a la carte din centrul Chișinăului, mini-terminalul POS funcționează ca unic terminal de casierie!

Panoul de așteptare

Cafenelele ce pregătesc kebab, burgeri, sistemul electronic de așteptare - este echipamentul potrivit pentru dvs., pentru restaurantele fast-food! Ecranul de așteptare a comenzilor afișează numărul și starea comenzii. Raza de acțiune a ecranului este de 50 de metri! Veți aprecia confortul și viteza de deservire. Casierul nu va mai fi nevoit să strige, să cheme clientul, clienții își iau singuri comenzile și pleacă, mulțumiți de deservire.

Utilizarea unui pager pentru oaspeți într-un restaurant elimină cozile de la casa de marcat sau de la ghișeul eliberare a comenzilor. După ce a efectuat plata, clientul primește un pager pentru oaspeți și poate lua loc la masă. De îndată ce comanda este gata, pagerul vibrează, luminează intermitent și emite un semnal sonor, iar clientul poate merge la ghișeu pentru a primi comanda (în schimbul pagerului) rapid și în mod organizat. Iar costul unui terminal de pager pentru fiecare client (set de 18 bucăți) este mai mic decât cheltuielile pentru un chelner. Comparați cheltuielile pentru salarii, impozite și fondul de asigurări sociale pe unitate de personal și costul sistemului de apelare a chelnerilor.

Scaner mobil pentru coduri de bare

Smartphone-ul dvs. și acest scaner cu acumulator sunt pur și simplu un echipament mobil unic de inventariere. Doar un scaner și un smartphone care funcționează prin bluetooth! Pentru inventarierea mobilă puteți, desigur, să folosiți și un terminal de colectare a datelor, dar acesta costă ca o aripă de Boeing, așa că nici măcar nu îl propunem, pentru că tehnologiile inovatoare pot și ar trebui să fie disponibile pentru bani rezonabili.

Butonul de apelare a chelnerului și ceas de apelare

Nimănui nu-i place să aștepte! Nici oaspeții dumneavoastră. Chelnerul preia comanda și pleacă. Iar oaspetele își amintește că vrea să mai comande... Și ce? Și așteaptă. Iar viteza de reînnoire a meselor și factura medie scade dacă oaspetele uită să mai comande... Dar nu într-un restaurant unde există un buton de apelare a chelnerilor și un ceas de apelare! Utilizarea sistemelor de apelare este deosebit de importantă mai ales în cazul teraselor de vară.

У нас открыты вакансии:

Scroll to Top
Scroll to Top

А давайте поговорим?

получите детали по телефону

Введите ваш номер телефона. Наш менеджер перезвонит вам. Мы ответим на все ваши вопросы !